Volkswagen up! a Škoda Citigo si jsou samozřejmě výrazně podobné. Přesto najdete i řadu odlišností, které v závěru rozhodnou o cílové skupině zákazníků. Předně jde o design, který výrazně ovlivňuje pojetí vozu.
Zatímco Citigo je spíše umírněným autem zaměřeným výrazněji na starší generaci, up! Se bude líbit nejvíce mladým lidem. Například čelní maska jen s tenkou linkou na místě krytu chladiče působí svěžeji, než mohutné žebrování Škody.
Zadní partie jsou stejné, pokud se ale podíváte zboku, zjistíte, že VW má menší zadní okénko. To sice lehce zhorší světlost interiéru, zato ale auto dostane vzhled připomínající spíše kupé než malý hatchback a to je u mladých lidí "in".
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.