Autosalon ve Frankfurtu skončil, když se jeho brány 25. září definitivně zavřely. Výsatvu celkem navštívilo 928 tisíc lidí, což organizátoři akce považují za úspěch. Zájem se tím oproti roku 2009, kdy se akce konala naposled, zvedl o 10 procent.
Ve Frankfurtu se představilo celkem 1012 vystavovatelů, kteří ukázali 183 novinek. Podle průzku britské společnosti Kantar Media Precis (KMP) byl největší zájem o novou generaci Porsche 911 Carrera. Auto na sebe poutá hlavně jedním světovým prvenstvím - k řazení mu slouží 7stupňová manuální převodovka.
KMP zkoumalo mediální ohlasy z akce na internetu. Začalo dva týdny před zahájením autosalonu a skončilo večer druhého novinářského dne. Celkem se mu podařilo zachytit 19.549 ohlasů, z toho 59 procent se odehrálo ještě před zahájením autosalonu. Na sociálních sítích se podařilo zachytit 5666 zmínek.
Maserati míří do nové éry. V roce 2013 začne prodávat SUV - čtěte ZDE
Stánku Škody ve Frankfurtu vévodí obří rotující glóbus a na baru si můžete dát drink - čtěte ZDE
Nejvíce lidé probírali Porsche 911, na druhém místě se umístil nový Mercedes-Benz třídy B. Velkou oblibu zejména u bloggerů a uživatelů videoportálu YouTube si získaly koncepty. Nejvíce se mluvilo o BMW i3, Audi Urban Concept a Fordu Evos.
Autosalon Frankfurt - nejúspěšnější vozy
Autosalon Frankfurt - nejúspěšnější vozy
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist