Když se poprvé objevila na trhu nová generaci Audi A6, přibyla spousta starostí hlavně německým konkurentům. Poslední vydání modelu určeného především pro vyšší management totiž dostalo lehkou karoserii používající hliník, pohon všech kol s mezinápravovým diferenciálem původem z RS5, na zadní nápravě elektronicky řízený diferenicál, zkrátka jde o jízdně natolik dobré auto, že bych jej pasoval na leadera v daném segmentu.

To nejdůležitější o novém Audi A6 Avant vám řeknu hned na úvod. Základní objem zavazadelníku činí 565 litrů, po sklopení zadních opěradel se dostanete na 1680 litrů. Na obří Mercedes třídy E tyto čísla sice nestačí, ale málo to rozhodně není. Mezi podběhy uložíte předmět široký až 1050 mm, maximální délka ložné plochy je 1966 mm. Pro úplnost ještě dodám, že nakládací hrana se nachází ve výšce 632 mm.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se