Přestože šasi supersportu byla vyvíjena už od začátku pro oba modely, dostal Roadster nakonec některé změny. Jde například o výztuhy v oblasti palubní desky a pod středovým tunelem. Ty by měly zajistit lepší torzní tuhost i bezpečnost při nárazu.
To je dáno tím, že vůz nemá pevnou střechu. Plátěná je tvořena třemi vrstvami látky, magnesiem, hliníkem a ocelí. Řidič ji muže stáhnout i natáhnout až do rychlosti 50 km/h.
Roadster samozřejmě nemá vyklápěcí dveře typu gullwing. Motorově však půjde o shodný vůz. Pod kapotou tak dostane zvučný atmosférický V8 s výkonem 571 koní.
Přestože bylo potřeba doplnit k otevřenému vozu výztuhy, auto přibralo jen 2,3 kg hmotnosti oproti kupé. To by mělo zaručit i shodné parametry. Z nuly na 100 km/h to tak bude trvat jen 3,8 sekundy, maximální rychlost je elektronicky omezena na 317 km/h.
Mercedes-Benz SLS AMG Roadster
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist