Přestože šasi supersportu byla vyvíjena už od začátku pro oba modely, dostal Roadster nakonec některé změny. Jde například o výztuhy v oblasti palubní desky a pod středovým tunelem. Ty by měly zajistit lepší torzní tuhost i bezpečnost při nárazu.

To je dáno tím, že vůz nemá pevnou střechu. Plátěná je tvořena třemi vrstvami látky, magnesiem, hliníkem a ocelí. Řidič ji muže stáhnout i natáhnout až do rychlosti 50 km/h.

Roadster samozřejmě nemá vyklápěcí dveře typu gullwing. Motorově však půjde o shodný vůz. Pod kapotou tak dostane zvučný atmosférický V8 s výkonem 571 koní.

Přestože bylo potřeba doplnit k otevřenému vozu výztuhy, auto přibralo jen 2,3 kg hmotnosti oproti kupé. To by mělo zaručit i shodné parametry. Z nuly na 100 km/h to tak bude trvat jen 3,8 sekundy, maximální rychlost je elektronicky omezena na 317 km/h.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist