Pagani představil nástupce pro svůj extravagantní supersport Zonda. Vůz na předchůdce vzhledem navazuje, ať už se jedná o příď, záď nebo celkové tvary karoserie. Zachází ale do ještě větších extrémů. Auto má například křídlové dveře, pohyblivé ventilační panely na přídi a zcela nový interiér.

Pagani Huayra je vyrobeno z nejlehčích materiálů, konkrétně ze směsi karbonu a titanu. Jeho hmotnost je 1350 kg, což odpovídá obyčejnému vozu nižší střední třídy. Váha je pečlivě rozložena v poměru 44 ku 56 procentům na nápravy vpředu a vzadu.

Supersport měří na délku 4605 mm s rozvorem náprav 2795 mm. Auto je ale především extrémně široké se svými 2026 mm a velmi nízké. Napočítáte mu jen 1169 mm.

Horacio Pagani těží z dobré spolupráce se společností AMG, která se běžně stará o ty nejvýkonnější vozy Mercedes-Benz. Pro nové Pagani Huayra připravila nový dvanáctiválec s šestilitrovým objemem. Agregát přeplňovaný dvěma turbodmychadly dosahuje výkonu 700 koní a maxima točivého momentu 1000 Nm.

O přenos takové síly na kola se postará 7stupňová dvouspojková automatická převodovka. Auto dokáže zrychlit z klidu na 100 km/h za 3,3 sekundy, maximálně pojede 370 km/h.

Cena zatím není jasná, spekuluje se ale o částce kolem jednoho milionu eur. Horacio přitom zvládne vyrobit maximálně 20 kusů ročně.