GM buduje svou základnu v Jižní Koreji a zcela pohltil místní Daewoo. Stejně jako končí název značky, mění se i zastoupení. Z původního názvu GM Daewoo na GM Korea Co.

"Jsme v dobré pozici pro přinesení nejikoničtější značky na světě do Jižní Koreje," říká Mike Arcamone, prezident a a předseda představenstva GM Daewoo.
 
GM si totiž nechal vypracovat průzkum, podle kterého Korejci značku Chevrolet vnímají velmi pozitivním způsobem. "Tato nová možnost růstu nám umožní konkurovat v segmentech pro značku nových a nabízet našim zákazníkům větší výběr, než kdykoli před tím. Výsledkem toho je jasná budoucnost naší značky, našich zaměstnanců a prodejců," řekl Arcamone.

V tomto roce začne GM v Jižní Koreji realizovat svůj dosud nejagresivnější plán a po představení osmi nových modelů bude mít úplně novou modelovou paletu. V novém portfoliu značky Chevrolet nechybí Chevrolet Camaro, Orlando, Aveo ani Captiva.

"Po významných změnách, které jsme dnes oznámili, je naším cílem zvýšit náš prodej a tržní podíl na domácím trhu, vygenerovat další příjem, posilnit vztahy s našimi zákazníky, vytvořit nové pracovní místa a expandovat naši přítomnost v Jižní Koreji," dodal Arcamone.

Aktivity GM v Jižní Koreji hrají od roku 2004 významnou roli v navrhování, konstrukci a výrobě nové řady miniaturních a kompaktních Chevroletů pro světové trhy.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist