Daihatsu to nemá v Evropě příliš lehké, ostatně ani na jiných kontinentech se mu příliš nedařilo. Tato značka patřící japonskému gigantu Toyota odešla z Českého trhu v roce 1997. Od té doby se sem dovážela jen neoficiálně.

Také jinde se malým městským vozům s písmenem D na kapotě nedařilo. Ze Spojených států odešla firma už v roce 1992. Austrálii opustila v roce 2006 a teď se chystá odejít i z Evropy. Konkrétní termín není definitivní, mělo by se tak ale stát do roku 2013.

Daihatsu k tomu má hned několik důvodů. V Evropě se za loňský rok prodalo jen 18 tisíc vozů této značky. Problémem je i fakt, že zde značka nemá žádné továrny a tak musí vozy dovážet z Asie. To je zdražuje, stejně tak dovozní clo. Vývoj aut splňujících evropskou homologaci se při takto slabém prodeji vůbec nevyplatí.

Daihatstu prodává hlavně malé modely do města. Známý je minivůz Move, roadster Copen, extrémně hranatý Materia či Altis, což je jen předělávka Toyoty Camry.