Pod kapotou se objeví motor z Audi TT RS, tedy napříč uložený přeplňovaný pětiválec 2,5 litru o výkonu 250 kW (340 k) a točivém momentu 450 Nm. Pohon všech kol zajišťuje systém Quattro a řazení má na starosti sedmistupňová dvojspojková převodovka Audi S-Tronic. Audi RS3 zvládne akcelerovat z nuly na 100 km/h za impozantních 4,6 sekundy a maximální rychlost je elektronicky omezená na 250 km/h. Udávaná kombinovaná spotřeba je 9,1 litru.

Sportovní podvozek využívá v maximální míře slitiny hliníku, oproti standardní A3 je snížen o 25 milimetrů. Vůz krotí ventilované kotoučové brzdy o průměru 370 mm vpředu a 310 mm vzadu. Audi RS3 bude obouvat devatenáctipalcová litá kola se specifickým designem.

Zvenku bude RS3 jasně odlišitelná díky nárazníku s rozměrnými otvory, mřížce masky v černé barvě, vytaženým blatníkům vyztuženým karbonovými vlákny, rozšířeným prahům, jiným krytům zrcátek, zadnímu spoileru a difuzoru s dvojitou koncovkou výfuku. Přední i zadní nárazník dostaly výrazné chromové linky.

Uvnitř najdeme palubní desku vykládanou panely v klavírové černi nebo s leštěným hliníkovým povrchem, sportovní volant se zploštělou spodní částí a logem RS3, sedadla čalouněná kůží nappa s kontrastním prošíváním, leštěné lišty na prazích dveří a systém vyhodnocující jízdní výkony včetně měření času na jeden okruh. Ve standardní výbavě nebudou chybět bixenonová světla s diodami pro denní svícení.

Audi RS3 se na domácím německém trhu začne prodávat počátkem roku 2011 za 49 900 euro (asi 1 240 000 Kč).

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist