Na stánku Volkswagenu hraje hlavní roli nový Volkswagen Passat. Automobilka jej prohlašuje za sedmou generaci, změny ale nejsou tak velké. Nicméně design se posunul výrazně k lepšímu a pět let staré auto prokouklo. Díky upravené čelní masce, novým světlům a přepracované zádi připomíná vůz střední třídy zmenšený Phaeton. Jeho prestiž se tedy zvedla.

Uvnitř jsou změny ještě méně postřehnutelné. Hýbalo se s některými tlačítky, tvary palubní desky byly mírně zahlazeny. Novinkou jsou ručičkové hodinky uprostřed.

Volksagen Passat ale nabídne v nové generaci hodně zajímavých novinek co se týče technologií. Podobně jako Volvo má systém City Emergency, který dokáže zabránit kolizi v koloně až do rychlosti 30 km/h. Nová světla vybavena systémem Dynamic Light Assist umožní, aby měl řidič stále zapnutá dálková světla a auto samo odstíní to místo, kde by mohl oslňovat protijedoucího řidiče.

Velmi praktickou novinkou, která také na stánku poutala největší pozornost novinářů je otevírání kufru pomocí systému Easy Open. Stačí totiž „kopnout“ nohou pod zadní nárazník a víko zavazadelníku se otevře. To je velmi užitečné, když má člověk plné ruce. Systém ale zatím funguje u sedanu, kombi jej nenabízí.

Motorů bude jako vždy celá řada na výběr. Kromě dvou verzí s pohonem na alternativní paliva se v novém Passsatu objeví turbodiesel 1.6 TDI 77 kW (105 k), který následují dvě naladění 2.0 TDI 103 kW (140 k) a 125 kW (170 k). Jedna-šestka a slabší dvoulitr se nabízejí i v úsporném provedení BlueMotion s kombinovanou spotřebou 4,2 respektive 4,6 litru na 100 km.

Zážehové motory tvoří 1.4 TSI 90 kW (122 k), 1.8 TSI 118 kW (160 k), 2.0 TSI 155 kW (211 k) a vrcholný vidlicový šestiválec 3.6 220 kW (300 k). Zážehová jedna-čtyřka přeplňovaná turbodmychadlem nabízí kombinovanou spotřebu 5,8 l/100 km, šestiválec pak 9,2 l/100 km. Všechny motory s výjimkou 1.6 TDI je možné kombinovat i s dvojspojkovou převodovkou DSG, u šestiválce je standardem stejně jako pohon všech kol.