Porsche 911 Carrera GTS dostalo k pohonu 3,8 litrový plochý šestiválec. Tomu se lehce zvedl výkon o 23 koní na 408. Alespoň tak překonal určitou hranici. Kromě toho ale zůstává maximum točivého momentu stejné na 420 Nm. Ale pozor! Vrcholí už o 200 otáček v minutě dříve (na 4200 ot/min).

Nový člen rodiny 911 bude mít pouze pohon zadních kol. Síla na ně se bude přenášet buď pomocí manuální 6stupňové převodovky nebo známé Porsche Doppelkupplungsgetriebe, tedy PDK. Ta bude za příplatek. Maximální rychlost se proti modelu Carrera S zvedla na 306 km/h, zrychlí z nuly na 100 km/h zabere 4,2 sekundy. Tedy pokud si připlatíte za Sport Chrono Package Plus a zapnutého do režimu Sport Plus.

A vzhled? Porsche 911 Carrrera GTS dostalo o 44mm širší kapotu z Carrery 4. Velmi pěkná jsou černá litá kola velikosti 19 palců. Zákazník si může užít také bodykitu SportDesign a samozřejmostí jsou loga Carrera GTS všude možně.

Uvnitř je pak jako standard černý interiér a sportovní sedadla na místě řidiče i spolujezdce jsou potažena černou Alcantarou. Součástí výbavy je nový sportovní volant z paketu SportDesign, který také dostal trochu Alcantary.

Porsche 911 Carrera GTS se v Evropě začne prodávat už v prosinci. Do dalších zemí, zejména pak do USA se dostane až v lednu. K dispozici bude v karosériích kupé i kabrio.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist