Chevrolet Captiva dostane hlavně přepracovanou čelní masku, která více odkazuje na jeho americké kořeny (i když mu stále v žilách koluje korejská krev po značce Daewoo.). Poprvé například dostane blinkry do zpětných zrcátek.
I když zatím automobilka nezveřejnila obrázky interiéru, také tam by mělo přijít na výraznější změny. Zákazníci se mohou těšit na nové barevné variace karosérie a výběr kol v rozměrech od 17 do 19 palců.
Vůz by měla pohánět celá řada motorů. Naftu zastupují turbodiesely se shodným objemem 2,2 litru, které se liší svým výkonem - 163 a 184 koní. Zastánce benzínového pohonu by měl zaujmout nejen 2,4 litrový agregát, ale hlavně vidlicový šestiválec s objemem 3,0 litru. Ten bude produkovat 258 koní. Z Captivy udělá bez pochyb rychlý vůz, otázkou však zůstává spotřeba.
Jako správné SUV dostane Chevrolet Captiva také pohon všech kol. Nebude ale standardem a některé slabší verze budou k dispozici pouze s předním náhonem. O přenos síly se postarají 6stupňové převodovky, ať už manuální nebo automatické.
Captiva se v Evropě dostane do prodeje na jaře roku 2011.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist