Design prodejny byl přitom diktován novou strategií automobilky Ferrari, která klade důraz na komplexní a moderní prezentaci zdůrazňující luxusní image značky. Pražské zastoupení je po Maranellu teprve druhým místem, kde byl nový designový jazyk použit.

Podle ředitele Scuderia Praha Roberta Pergla jde o pilotní projekt. Praha byla vybrána proto, že zde především během posledních pěti let prodeje výrazně vzrostly a je zde prostor pro další expanzi. Jen během loňského roku se u nás prodalo 46 vozů Ferrari a 23 vozů spřízněné značky Maserati.

Hvězdou slavnostního otevření byl vicemistr F1 z roku 2008 Felipe Massa. Pochválil úsilí českého zastoupení a odhalil nejnovější výtvor designérů značky Ferrari – model 458 Italia. "Je to vynikající a skvěle vyvážený sportovní automobil, který ve velké míře využívá technologie použité i ve Formuli 1," řekl Massa.

Diváky krátce potěšil nastartováním čtyřapůllitrového osmiválce, který vyhnal do otáček a nechal několikrát impozantně „štěknout“ do trojice výfuků. Felipeho přítomnost byla bohužel značně omezena časovým tlakem a musel záhy odcestovat do Barcelony, kde se o víkendu účastní dalšího závodu ve F1.

Kromě nového showroomu plánuje české zastoupení v nejbližší době i modernizaci servisního zázemí, čímž vznikne větší prostor pro řešení požadavků stávajících i budoucích majitelů. Také se podařilo založit oficiální klub majitelů, Czech Ferrari Owners Club, jehož status garantuje přímo mateřská značka Ferrari.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist