Juchůů, nemůžu si to výsknutí odpustit. Když se pod plným plynem uprostřed zatáčky přehoupnu na úzké horské silničce ze strany na stranu přes její vysoký hřbet a auto se jen plavně zavrtí bez sebemenší ztráty přilnavosti, zaplaví mě vlna euforie. Nejedu Octavií RS, Golfem GTI ani Focusem RS. Řídím obyčejný Peugeot 308 s naftovým motorem a nevěřím vlastním smyslům.

Vše má na svědomí nová platforma EMP2 pro středně velké peugeoty a citroëny. Díky ní totiž nový Peugeot 308 zhubl v průměru o 140 kg proti předchůdci a stal se v době uvedení na trh nejlehčím hatchbackem nižší střední třídy. Menší hmotnost má blahodárny účinek na chování auta v zatáčkách.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se